Monday, December 18, 2006

WHAT A SILLY CONTROVERSY: Eteraz accuses Pajamas Media (also here) of lifting the information on the Iraqi propaganda TV broadcasting from Syria, al-Zawraa. He says this article doesn't mention his post one day earlier and which was also linked in Pajamas.

Just one problem: two days earlier, Pajamas had linked to this post by Bill Roggio, so we could arguably say that Eteraz claims an 'exclusive' that is not his, but Roggio's. Of course, it's none of this either; it's just several people (Roggio, him, Daveed Gartenstein-Ross Nick Grace) reporting on the same. That's all.