Monday, January 03, 2005

BARCELONA'S MAIN and most veteran newspaper, La Vanguardia, was hoaxed with some dramatic tsunami pictures they prominently printed on page 1 as a big exclusive and licensed to news organizations all over the world. The pictures had been taken in Southern China during the Sinlaku typhoon, in 2002.

I'm not able to link to the relevant page in La Vanguardia's website, since it requires registration.